vrijdag 13 juli 2012

Een reuzegrote zak

Ik heb persoonlijk niks met zakken. Ik heb een handtas (uiteraard) en als dat niet volstaat dan heb ik nog mijn rugzak. Zo op mezelf ging ik nooit een zak maken, hoe makkelijk dat ook mag zijn. Maar ja, als de juf dat voorstelt, dat is anders natuurlijk.
Dus kocht ik plichtsbewust een stevige stof, gewatteerde stof en een voeringskatoentje op het stoffenspectakel.
Eigenlijk had ik verwacht dat deze zak zo snel mogelijk ergens in een hoek ging landen om er nooit meer uit te komen. Maar zo een reuzegrote zak is eigenlijk toch wel handig. Je kan er zwemgerief en handdoeken in kwijt voor wel 4 personen. Er kan alles in voor een daguitstap bij wisselvallig weer.


En ruimschoots het meest verbazende:
Als je hem aan de (lege) Zapp hangt, dan tuimelt die NIET om. Bezitters van een Zapp weten dat dat een waarlijk mirakel is. En het ding zit dus stampvol met jassen en drank en ....


Iets zegt mij dat deze zak nog veel dienst gaat doen, als er nog iemand in de buggy wil zitten af en toe natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten