zondag 8 april 2012

Pasen

Gisteren net voor sluitingstijd liep ik nog snel even langs bij Veritas, de stoffenwinkel en de magazineboer. De magazineboer had helaas niks nieuws in voorraad, maar de andere 2 wel. Helaas ging ik eerst naar de Veritas en heb ik nu dus nieuwe stofjes, maar geen bijpassende ritsen. 

Maar toen werd het Pasen en moesten we eitjes gaan rapen. Dat leverde een volle pamperdoos chocolade op. Maar ook een geweldige naaischat:

Huh? Margarine? Vet en kleding? En zo te zien aardig over datum intussen?


Uiteraard niet. Het is een doos vol met knopen. Allemaal nog keurig op de kaartjes en met de oorspronkelijke prijzen erbij.
Misschien moet ik maar eens gaan nadenken over een rok met knoopjes, want er zitten er tussen die fantastisch zouden passen op de rokjesstof die ik gisteren kocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten